środa, 17 sierpnia 2011

Pierwsze cieniowanie

Dobra, osobiście nie uważam się za jakąś wybitną artystkę w upiększaniu wzorkami paznokci, więc wolę jednolite kolorki. Tym razem postanowiłam jednak zaszaleć. Sprężyłam się i powstało takie oto "coś":
Taaa... na zdjęciu może nie widać efektu cieniowania tak bardzo, ale na żywo to widać wyraźnie ;) Podoba mi się ta metoda. Jest baaaaardzo prosta, i przyjemna. I do tego super wygląda. A do wykonania paznokci użyłam 2 lakierów:
 
1. Wibo, Lovely, Color Mania, nr 133
2. Miss Sporty, nr 320
Jak widać są to dwa inne odcienie niebieskiego. Chciałam, aby "przejście" pomiędzy lakierami na pazurkach nie rzucało się zbytnio w oczy i zlało się ze sobą. Uważam, że cel osiągnęłam. ;)
Polecam tą metodę komuś, kto uwielbia oryginalne pazury ;) Jest prosta i nie przysparza żadnego kłopotu.

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Od razu zaznaczam, że nie toleruję komentarzy typu "Zapraszam do mnie", bądź "Obserwujemy?". Jeśli będę chciała- zaglądnę. Nikt mi nie musi niczego narzucać.
Jeśli macie pytania, porady- piszcie śmiało ;)
Pozdrawiam.