sobota, 13 sierpnia 2011

Oto jestem .

Po długim namyśle postanowiłam założyć bloga. Głównym tematem będzie moja miłość, która trwa już jakiś czas, mianowicie lakiery do paznokci. Jestem młoda, mam przecież dopiero 14 lat, ale pochłonęło mnie to już całkowicie ;). Wiem , że lakieroholizm to choroba praktycznie nie do uleczenia, ale szczerze ... nie przeszkadza mi to .! ;D Wręcz przeciewnie. Uwieelbiam je. Jednak uprzedzam: to nie będzie profesjonalny blog. Ot, taki "pamiętnik", w którym będę mogła, pisać co sądze na temat lakierów. Także ... zapraszam .!!

1 komentarz:

  1. Właśnie doszłam do ostatniego postu i szczerze mówiąc zawiodłam się... bo myślałam, że będzie ich więcej! Strasznie podobają mi się twoje zapiski i lakiery! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Od razu zaznaczam, że nie toleruję komentarzy typu "Zapraszam do mnie", bądź "Obserwujemy?". Jeśli będę chciała- zaglądnę. Nikt mi nie musi niczego narzucać.
Jeśli macie pytania, porady- piszcie śmiało ;)
Pozdrawiam.