wtorek, 5 lutego 2013

Zguba poszukiwana!

Zdążyłyście rzucić okiem na nowe trend edycje Wibo? Pewnie tak, bo trochę już stoją :) W każdym razie ja skusiłam się na zaledwie jedną buteleczkę z kolekcji o pięknej nazwie Vintage Garden.


Lakier bez nazwy (a szkoda) za to z numerem 2. Pastelowy rozbielony róż. Na zdjęciach wyszedł jednak zbyt blady, ma w sobie więcej różowych tonów.
Cwaniak szykuje nam niemałą niespodziankę (dla jednych miłą, dla innych złą) - w buteleczce łaskawie ukazuje piękne złote drobinki (coś jakby glassflecki) opalizujące na różowo, za to na paznokciu znikają w niewyjaśnionych okolicznościach. Detektyw Zuzia stwierdza, iż znajdziemy je tylko po dokładnym wpatrzeniu się w pazury w sztucznym świetle :) Bardzo żałuję, bo z nimi wyglądałby cudownie, a tak to tylko pięknie :)
O tu są, skubane:

zdjęcie zawartości buteleczki, ano niestety.

Jak na pastel to jakość jest świetna. Konsystencja dość gęsta, pędzelek długi i średniej grubości- bardzo wygodny. Kryciem jestem pozytywnie zaskoczona, bo wystarczą 2 warstwy do uzyskania gładkiej tafli, co się w pastelach rzadko zdarza. Nie wysycha w ekspresowym tempie, ale też nie musimy czekać machając rękami nie wiadomo ile godzin.







Tak jak pisałam wcześniej- zdjęcia lekko przekłamane, aparat mi fiksuje :c Przypisuję go do wykończenia kremowego, bo to widać na paznokciach :)

I co powiecie na taki odcień różu? :)

30 komentarzy:

  1. Idealny:) też mam na paznokciach rozbielony róż, ale na blogu będzie za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że ten lekki shimmerek niknie po aplikacji! ale i tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. extra lakier pomimo, iż drobinki są niezauważalne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tych drobinek nie widać. Kolor ok ale jakoś nie przemawia do mnie w takim stopniu bym go kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. to są dwie warstwy? chcę go *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, ale myśłę, że stawiałabym na coś bardziej intensywnego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda tych drobinek, ale i tak jak dla mnie prezentuje się świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Tajemnica znikających drobinek"

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest, tylko rzeczywiście robi psikusa :D
    Ahh tak od któregoś wpisu patrzę na te Twoje paznokcie i cholernie zazdroszczę, bo moje coś ostatnio nie wyglądają najlepiej :P

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny *.*
    obserwuje, licze na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym mieć takie paznokcie... Zapraszam na nowy post poświęcony pewnemu kontrowersyjnemu artyście :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze powiem że u mnie jeszcze nie spotkałam tej nowości a staram się być na bierząco :) Możesz mi powiedzieć kiedy ta nowość wyszła? Chyba w piątek jak będę w mieście pochodzę po drogeriach :) A kolor ten bardzo mi się podoba i chciałabym abym powiększył moją kolekcję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. dawno nie rozglądałam się za lakierami, a chyba będę musiała odświeżyć nieco swój koszyczek. Mam pytanko, co robisz ze skórkami? Ostatnio moje zrobił się strasznie suche i twarde. Możesz coś polecić na nie?

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja tam wolę go bez drobinek brokatu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny kolor i świetnie kryje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny ten kolorek, ja szukam bieli bez drobinek która kryje po pierwszej warstwie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny odcień, chyba go nawet mam i jeszcze nie pokazywałam

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią kupiłam bym sobie taki kolorek ale muszę przestać kupować lakiery i pozuzywać te co mam :P

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się :) doskonały lakier pod wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Musze sobie sprawic taki lakier :-) jest piekny *.* a Ty masz przecudowny ksztalt paznokci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Choć nie przepadam za tak jasnymi lakierami, to ten przypadł mi do gustu:) Dostrzegam w nim kroplę lawendy, przez co prezentuje się niezwykle interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojejkuuuu jakie śliczne, w życiu bym sobie tak nie pomalowała ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajny kolorek ;p w ogóle podoba mi się Twój blog i kolory na Nim, masz piękne paznokcie i dobrze, że piszesz tu o tym ;) jeśli chcesz, to zajrzyj do mnie ;p pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej! cudowny kolor musze go miec ;) a teraz w rossmanie promocja na lakiery z lovely -30% szkoda ze nie na wibo. Chociaz i tak sa stosunkowo tanie.
    Masz piekny ksztalt paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny!! przy najbliższej wizycie w rossmanie zaglądnę do szafy wibo :)

    OdpowiedzUsuń

Od razu zaznaczam, że nie toleruję komentarzy typu "Zapraszam do mnie", bądź "Obserwujemy?". Jeśli będę chciała- zaglądnę. Nikt mi nie musi niczego narzucać.
Jeśli macie pytania, porady- piszcie śmiało ;)
Pozdrawiam.