sobota, 2 lutego 2013

Niezapominajki na pazokciach?

No tak. Ferie, a ja się nawet nie wyspałam. Ten tydzień był tak niesamowicie napięty, że w pewnym momencie nie wiedziałam gdzie jestem. Wszystkie sprawy, których nie udało mi się załatwić przed wolnym odhaczone. Jestem wolna :) Mam nadzieję, że ten tydzień będzie mniej aktywny i będę mogła poddać się słodkiemu lenistwu oraz pisaniu postów.

Dawno nie było tu niebieskich lakierów. Dramat.


Rimmel Lycra PRO o wdzięcznej nazwie Aqua Cool  z numerem 420. Kolor jest rewelacyjny. Przygaszony niebieski z niewielką ilością fioletowych tonów (pokazujących się w rzeczywistości, na zdjęciach słabo je widać). Niezapominajki jak się patrzy :) Ma kremowe wykończenie i niesamowicie się błyszczy bez topu.

Lakier nie dość, że jest wizualnie fantastyczny to jeszcze jakość powala na kolana. Konsystencja dość rzadka, ale nie utrudnia to malowania, wręcz przeciwnie. Pędzelek jest gruby, zaokrąglony i bardzo wygodny. Schnie szybko. Do pełnego krycia wystarczą standardowe dwie cienkie warstwy, bądź -jakby się ktoś uparł- jedna grubsza.







 Zdecydowanie polecam!

Mojego pierwszego Rimmela opisywałam tutaj. Post o nim jest najpopularniejszy na moim blogu. Aż tak lubicie korale? ;)

PS Odświeżyłam wygląd bloga. Dajcie znać, jeśli czegoś nie widzicie lub coś jest dla Was nieczytelne.

32 komentarze:

  1. jaki piękny kolor! koniecznie muszę go kupić :)
    bardzo lubię lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale przepiękny kolor :) Posiadam trzy lakiery z tej serii i również jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny :)
    Ten mi się bardziej podoba, niż sławny koral.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na moje szczęście siostra kupiła kiedyś ten lakier. Kolor jest fantastyczny, uwielbiam go:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor śliczny, takiego jeszcze nie mam w swojej kolekcji, z tej firmy też jeszcze nie mam lakieru, trzeba będzie to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te lakiery, które nie dość, że są piękne to i jakość jest wspaniała!

    Z wyglądem bloga jak dla mnie wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebieski to zdecydowanie mój ulubiony kolor, a ten... Masakra! Śliiiczny:)! Będę musiała wypróbować kiedyś lakier z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kremowe wykończenia... wygląda jak z bajki. Niebieski to nie mój kolor, ale nie wiem czy tego bym nie użyła...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki śliczny :) uwielbiam wszelkie niebieskości na paznokciach, ale takiego jeszcze nie mam.. Chyba trzeba się wybrać do Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ten kolor, mam podobny z Lovely :) a wygląd bloga jak najbardziej na tak, wszystko jasne i czytelne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny jest- ma śliczne, idealne wykończenie.
    niestety mnie powoli zaczyna włączać się ochota na wiosenne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż mi się westchnienie wyrwało na widok tego koloru. :D
    Ja będę się nie wysypiać jeszcze przez tydzień, a potem zapomnę, że miałam wcześniej chodzić spać. xD
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny jest, kiedyś go u Paramore zobaczyłam się zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny :) Tytuł mnie zainspirował.. może coś z tego będzie :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor jest po prostu prześliczny <3
    Muszę go poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem totalnie zachwycona kształtem Twoich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale śliczny kolor ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny, wnosi taki spokój:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor jest piękny!

    Blog też bardzo ładnie wygląda :-P

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor jest po prostu cudowny :)
    co do szamponu to muszę go zmienić bo zaczął mi plątać mocno włosy :) takie słodkie zapachy bardzo lubię, dlatego żel wręcz uwielbiam :) szkoda tylko, że krótko zapach trzyma się na ciele :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor bardzo ładny, a co do samego lakieru to moje ulubione. Pędzelki i ich konsystencja, uwielbiam nimi malować.

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny niebieski, ciągle się zastanawiam czy go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny! Widziałam go kiedyś u Paramore i zapomniałam o nim. Nie zostaje mi nic innego jak znów zapomnieć, bo inaczej moja kolekcja znów się powiększy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świeetny kolor, musze sobie taki kupic :) Obserwuje i zapraszam do obserwowania mojego bloga http://ownfashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta niezapominajka prezentuje się uroczo:) Uwielbiam takie odcienie. Kojarzą mi się z kolorowymi łąkami i ogrodami:) Lubię lakiery Rimmel za pędzelek, trwałość i łatwość aplikacji:) W ich przypadku warto zapłacić nieco więcej i cieszyć się nienagannym mani:)

    OdpowiedzUsuń

Od razu zaznaczam, że nie toleruję komentarzy typu "Zapraszam do mnie", bądź "Obserwujemy?". Jeśli będę chciała- zaglądnę. Nikt mi nie musi niczego narzucać.
Jeśli macie pytania, porady- piszcie śmiało ;)
Pozdrawiam.