piątek, 15 marca 2013

Brzoskwiniowo-kremowo

Czyli lakier z nowej serii od Wibo, stworzonej przez nasze blogerki (no bo przecież blogosfera to jedna wielka rodzina). Wśród pięknych odcieni znalazłam dwa, które skradły moją duszę. Z resztą nie tylko moją, wzięłam ostatnie egzemplarze :) Dziś o propozycji od Olgi z bloga The Oleskaaa (klik).


Wibo Gel Like - Peaches And Cream z numerem 9. Piękna rozbielona różowa brzoskwinia. Kolor jest uroczy, nienachalny i bardzo dziewczęcy :) Całkowicie kremowy. Na zdjęciach pokryty topem.

Odcień jest genialny, tylko formuła nie ta :c Niestety, lakier jest gęsty i stawia opór przy nakładaniu. Malowanie idzie ciężko, ale da się to wyćwiczyć ;) Pędzelek cienki, precyzyjnie wykrojony przez co bardzo wygodny. Kryje po 2 standardowych warstwach. Według producenta lakier ma zawierać "formułę imitującą lakier żelowy". Cóż... Nie bardzo. Dla mnie to zwykła emalia, która zdecydowanie za wolno schnie.







Po kilku dniach noszenia dodałam do niego trzy warstwy złotka od Essence. Udane połączenie :)





Ukłony w stronę Olgi. Lakier jest cudowny! Lećcie po niego prędko :)

42 komentarze:

  1. Najładniejszy z całej blogowej kolekcji chociaż muszę przyznać, że każdy ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Mavią najładniejszy z całej serii.
    Kolor idealny szkoda , że jest trochę kiepski pod względem jakościowym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ten odcień i jeszcze cztery inne, ale się powstrzymam (chyba ;D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się powstrzymać, kiedy takie cudaki na Ciebie spoglądają :)

      Usuń
  4. piękny jest! mam na razie flirta, tego oczywiście już nie było.. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też chyba ten się najbardziej podoba :) i jeszcze Blue Lake

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny *__*

    U mnie konkurs - http://eustazja.blogspot.com/2013/03/konkurs.html Zapraszam!
    Eustazja

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam go kupić ostatnio, ale nie było :( Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze gdzies do dorwać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor faktycznie ładny, ale konsystencja tragiczna, jak wszystkich lakierów z tej serii. :< U mnie krył po 4 warstwach, a o smugach nie wspomnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, różnie to z lakierami bywa. Jakość ma nieciekawą, niestety :C

      Usuń
  9. Cudowny kolorek : )
    Masz bardzo ładnie paznokcie, zadbane i zdrowe. Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ;) Ja posiadam Blue Lake :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor jest naprawdę prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielkie "och...!" jak pierwsze zdjęcie mi się wczytało. :D A potem jeszcze większe jak zobaczyłam ze złotkiem. ;)
    Czemu u mnie w drogeriach nie ta takich lakierów tylko Mejbeliny same. ;/
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę go w końcu kupić! a połączenie ze złotkiem jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor ma cudny kolor, ale to faktycznie lakier, który facet powinien Ci kupić, jeśli chce Cię wykorzystać :P U mnie po 2 cieniutkich warstwach zrobił niesamowicie nieprzyjemne smugi i na lakierze pojawiły się dziesiątki bąbelków! Gdyby nie formuła byłby to lakier ideał! :(

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam Twój kształt paznokci. Jest idealny :D też mi się podoba ten odcień ale u mnie jest już niedostępny :/

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie ogolnie nie podoba się ta seria, bardzo przecietna

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny odcień, jednak formuła tych lakierów jest naprawdę kiepska. Początkowo myślałam, że konsystencja będzie świetna, ale po przejechaniu pędzelkiem po paznokciu zauważyłam smugi :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba Mi się kolorystyka w tej serii, ale po recenzjach jakie przeczytałam zrezygnowałam z zakupu. Bardzo ładnie wygląda ten brokatowy w zestawieniu z nudziakami.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również miałam na niego ochotę, ale gdy przeczytałam pełno negatywnych opinii niestety się na niego nie skuszę. Kolor jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zachwycił mnie ze złotkiem!

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam ten lakier i jest super! To znaczy pod względem koloru bo jakościowo to... No tak, jak piszesz ;). Ale Olga swoje zadanie spełniła wyśmienicie :D.

    OdpowiedzUsuń
  22. naprawdę bardzo udane połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja mam 'blue lake' od Gosi, świetny kolorek ;)
    co do tego złotka wygląda ślicznie, ale współczuję zmywania. U mnie nawet na metode z folia aluminiowa ciezko schodzi...

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładny, widziałam gdzieś, ale był słabo przedstawiony, a u Ciebie cudnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor jest piękny.. w połączeniu ze złotem cudeńko.. szkoda, że reszta ( istotna niestety) taka cieńka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny kolor, ale z tym złotem wygląda przecudownie! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny jest ten kolor, a ze złotkiem wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo mi sie podoba :)
    zapraszam do mnie http://elizabecauseiheveyou.blogspot.com/2013/03/30.html :)

    OdpowiedzUsuń
  29. boski kolor!!

    przy okazji zapraszam na bloga: www.natlisa.blogspot.com
    Obecnie trwa konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  30. ma naprawdę piękny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny jest ten kolor, niestety u mnie nigdzie nie mogę go dostać, inne sa, a tego brak:(

    OdpowiedzUsuń
  32. fantastyczny kolor. a i tak znacznie ładniej błyszczy niż mint sorbet z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  33. wyglada pieknie, przynajmniej na Twoich paznokciach. Chyba nadam taki sam kształt swoim ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolor jest piękny, stonowany i przyciąga uwagę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny kolor i zestawienie właśnie takie, jak lubię:) Super!

    OdpowiedzUsuń

Od razu zaznaczam, że nie toleruję komentarzy typu "Zapraszam do mnie", bądź "Obserwujemy?". Jeśli będę chciała- zaglądnę. Nikt mi nie musi niczego narzucać.
Jeśli macie pytania, porady- piszcie śmiało ;)
Pozdrawiam.