niedziela, 17 marca 2013

3 + 2

Czyli odmiana dla mani pt. "Brokat-Tylko-Na-Serdecznym-Paznokciu" :)

Ten top chodził na mną dłuuugi czas. Jakoś nie miałam do niego szczęścia, bo przy każdej wizycie w Naturze jego miejsce było puste. Ale, ale! Co się odwlecze to nie uciecze. Szkoda, że nie widziałyście mnie, kiedy pewnego dnia porwałam ostatnią buteleczkę i tuląc go do siebie pobiegłam do kasy. Podobno wyglądałam przekomicznie :)


Essence Nail Art Special Effect Topper 13 Mrs And Mr Glitter nałożony na wycofany już granatowy Walk On Air tej samej firmy (mam słocze w zapasie, możliwe że się tu pojawi w osobnej notce). Pozwólcie, że skupię się na samym brokacie. W transparentnej bazie pływają spore niebieskie, zielone i czarne sześciokąty. Bardzo oryginalny :)

Konsystencja lakieru, właściwie samej przezroczystej bazy, jest bardzo rzadka, przez co trzeba się nieźle namachać, żeby glitter został na płytce. Bywa, że po pierwszej warstwie zostanie nam jeden marny skurczybyk. Mi udało się po 3 dość grubych warstwach uzyskać zadowalający efekt.
Rozwiązanie dla mniej cierpliwych - można posłużyć się wykałaczką. Wystarczy nałożyć odrobinę lakieru na kartkę i po kolei wydobywać drobiny.
Pędzelek jest długi i gruby, schnie w porządku, uwzględniając ilość warstw.






Możecie gdzieniegdzie zauważyć pewne nierówności i niedoskonałości, ponieważ zdjęcia robiłam bez topa (chciałam pokazać Wam strukturę lakieru). Aparat też się zbuntował w tym dniu i nie "pracował" tak jak bym chciała :C

Jak Wam się podoba takie połączenie? :)
 

29 komentarzy:

  1. O matko! *.* Ale to cudownie wygląda!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie się razem prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  3. też szukam go u siebie i nie mogę dostać. Świetny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne ;) u mnie jakoś nie wyglądają takie toppery ładnie, ale u kogoś - zawsze budzą mój zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten topper, jednak zawsze przechodzę koło niego obojętnie. Muszę przyznać, że świetnie prezentuje się z tym kobaltem!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest super! Bardzo mi się podoba i topper i to połączenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł!
    superpołączenie :0

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądają! ;)
    Bardzo zaintrygowała mnie nazwa bloga jest bardzo fajny! ;)
    Będę często tu wpadać, obserwuję :)
    U mnie przepis na pyszną czekoladę, jak byś chciała ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny kolor! uwielbiam ten odcień niebieskiego! Zapraszam na nowy post, będzie mi bardzo miło ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygląda ten topper na niebieskich paznokciach. Zawsze się zastanawiałam co z nim można by zrobić i nie miałam pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny jest ten niebieski :). A ja co idę do Drogerii Natura po lakiery Essence to jest ich coraz mniej ;/ mam nadzieje, że nie znikną całkowicie ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ten topper i trzeba się nałowić :P fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ten topper, ale rzadko go używam, bo uciekają heksy z pędzelka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę na niego zapolować, wygląda świetnie, ja bym go chyba jednak nakładała wykałaczką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dlaczego ja nie mogę dorwać tego toppera u siebie?! No dlaczego?!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie to wygląda : D

    OdpowiedzUsuń
  18. A właśnie, miałam go kupić, dobrze że przypominasz ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne połączenie :) bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie do końca przepadam za tym topem z essence, jednak kolor bazowy jest przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super jest ten top. jak mogłam go nie zauważyć?

    OdpowiedzUsuń
  22. Haha, ja tak przekomicznie wyglądam jak udaje mi się kupić wymarzonego Essie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ladne, cos sie dzieje ale nie za duzo

    OdpowiedzUsuń
  24. dzięki tobie dowiedziałam się ,że essence ma taki fajny lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajnie się prezentuje, ale mnie by strasznie denerwowało to, że mało nabiera tych sześciokątów

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie to wygląda! Bardzo podoba mi się ten topper :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  27. Zostałaś nominowana do konkursu The Versatile Blogger Award na moim blogu! Zapraszam! :) stephanie-candy-world.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. za te paznokcie wszystkie obserwuję! Właśnie zaczęłam się interesować ozdabianiem bardziej paznokci ze względu na więcej czasu na ich zrobienie we wakacje :)
    mam nadzieję, że podsuniesz mi ciekawe pomysły! :)

    OdpowiedzUsuń

Od razu zaznaczam, że nie toleruję komentarzy typu "Zapraszam do mnie", bądź "Obserwujemy?". Jeśli będę chciała- zaglądnę. Nikt mi nie musi niczego narzucać.
Jeśli macie pytania, porady- piszcie śmiało ;)
Pozdrawiam.