sobota, 17 sierpnia 2013

Kelner, kawę poproszę.


Było kolorowo i uroczo, dzisiaj spokojnie i delikatnie.


Kawowy piękniś od Essence z linii Nude Glam o nazwie Cafe Ole i numerze 07 (za dużo informacji na raz). Nie jest typowy, akurat w zestawie z moją skórą lubi się wyróżniać i wygląda tak, jak na zdjęciach, czyli łapie dużo ciepłego brązu i wygląda jak... kawa ;) Bardzo lubię w nim ten minimalny srebrny shimmer, który sprawia, że nudziak nie jest nudny :)

Mam go jeszcze z poprzedniej wersji , ale stwierdzając po posiadanych przeze mnie nowych buteleczkach  wydaje mi się, że technicznie jest podobny do swoich "kolegów z branży". W skrócie: konsystencja ok, pędzelek to pędzel, bo wygląda jak szczota i jest niesamowicie niewygodny, schnie w miarę szybkim tempie.






Lubię go, jest na prawdę elegancki :) A Wy co o nim sądzicie? :)

Tak jak pisałam, jutro wybywam w świat. Na wszystkie komentarze odpowiem po moim przyjeździe, czyli w następny weekend. Trzymajcie się ciepło i do zobaczenia! :)

źródło

47 komentarzy:

  1. Śliczny lakier :)
    Udanego wyjazdu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. this coffee/nude shade looks pretty sweet and subtle on you! lovely nail colour :)

    Check out my new outfit post on blog! :)
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze jaki fajny kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kawa. :D Bardzo podoba mi się ten nudziak. :)
    Ja miałam doczynienia z Essense raz i totalnie mnie zniechęciło przez ten pędzelek. Człowiekowi bez wprawy ciężko się nim posłużyć. :/
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny nudziak! :)
    I udanego wyjazdu życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor. Mam sztukę o takiej samej nazwie, tylko z nowej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny, masz śliczne gładziutkie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepadam za takimi ,ale ten jest w miarę, w miarę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny :) Ciekawe jakby się komponował z moją karnacją :P

    OdpowiedzUsuń
  11. hej, bardzo mi miło, że jesteś moim obserwatorem na blogspocie:)
    ale w związku z tym, że zmieniłam adres na http://inspirujsie.blogspot.com/
    w bloggerowym newsfeeedzie nie wyświetlają się moje posty:(
    jeżeli chcesz nadal śledzić moje wpisy to najlepszym rozwiązaniem jest od-obserwować blog i zaobserwować ponownie, wtedy wszystko powinno działać jak wcześniej:)
    Pozdrawiam ciepło
    Krushyna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że taki pędzelek niewygodny :(

    No gdzie Ty jesteś?! Czekam na Ciebie już dwa tygodnie i nadal nic! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cholernie podoba mi się ten kolor! Wiedziałam, że czegoś brakuje w mojej kosmetyczce! ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mi się podoba ten kolor, ale nadal Cię nie widać na blogu. Gdzie się podziewasz?

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę się napatrzeć na ten kolor i kształt Twoich paznokci!!! Nr tego lakieru ląduje na mojej liście must have :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kształt paznokci, sama właśnie staram się o taki :) A lakier to czyste piękno! Uwielbiam takie delikatne pazurki :) Pasują idealnie z tym kształtem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny kolor, genialnie wygląda ;)

    pozdrawiam ♥
    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. kolor śliczny! ale moje paznokcie niestety nie lubią się z lakierami essence. :(
    przy okazji zapraszam na rozdanie cieni i pomadek Sephora na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem u Ciebie pierwszy raz i przyznam, że Twój blog robi bardzo fajne wrażenie, bardzo dobry klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Excellent ideas throughout this post, personally Im gonna have to bookmark this and come back to it. Im curious if you have any follow ups to this post?
    jeux action

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny odcień :)
    P.S Masz przecudowne paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy kolor :) czasami się skuszę,na takie delikatne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  24. hi,really wonderful!
    This is Alice from BornPretty store.
    We are looking for people like you to review our nail art products.
    If you are interested ,please feel free to contact :blog@bornprettystore.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie kolorki:) Sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. hello ,it is really wonderful!
    This is Alice from BornPretty store.I found that you are interested in nail art designs.Could you please review our nail art products?
    If you are interested ,please feel free to contact :blog@bornprettystore.com
    Our online store:www.bornprettystore.com

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładny, a sama pewnie nie zwróciłabym na niego uwagi, mój błąd :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Co za piękny lakier naprawde zazdroszcze i lakieru i paznokci :)) w opakowaniu nie wyglada tak pieknie jak na paznokciach dlatego pewni malo kto zwraca na niego uwage ale na paznokciach to po prostu cud miod i orzeszki :D

    i pytanie nalozona jest jedna warstwa ze tak pieknie pokryl czy wiecej?

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz świetnego bloga :)
    Mogę zaprosić Cię do siebie? Nie mam czasu na to by rozkręcić bloga w inny sposób, bo to właśnie czas jest moim największym problemem... Już dawno marzyłam o tym, by mieć ciekawego i popularnego bloga, jednak paradoksalnie musiałam zacząć umierać by naprawdę zacząć żyć. Każdy obserwator to uśmiech na mojej twarzy. Zapraszam i z góry dziękuję:
    zanimtomniezabije.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczny lakier

    Podoba mi się twój blog ;*
    Obserwujemy ?
    Mam prośbę. Mogłabyś poklikać u mnie w linki przy ostatnim poście ? To dla mnie bardzo ważne ;*
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy odcień nude :) Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super ;) mam podobny i polączyłam go z delikatnym różem. Wyglada bombowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie lubię takich odcieni, chociaż na twoich pazurkach prezentują się całkiem fajnie, to ja przepadam jednak za czerwienią lub czernią, taki szatnek ze mnie, przypominając sobie przy okazji słowa tego nawiedzonego księdza... hahahaha ;)
    Udanego wyjazdu :)

    +Jesteś może zainteresowana wzajemną obserwacją blogów?
    Zapraszam: adaszwarc.blogspot.com
    Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy kolor :) takiego jeszcze nie mam :) Zapraszam na blog :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy artykuł! Interesująca treść. Zapraszam do mnie:

    http://adf.ly/1RJVOP

    OdpowiedzUsuń

Od razu zaznaczam, że nie toleruję komentarzy typu "Zapraszam do mnie", bądź "Obserwujemy?". Jeśli będę chciała- zaglądnę. Nikt mi nie musi niczego narzucać.
Jeśli macie pytania, porady- piszcie śmiało ;)
Pozdrawiam.