piątek, 27 kwietnia 2012

11 Questions Tag

Oho, zostałam otagowana przez Fixation, za co bardzo dziękuję :*
No to heja! :)

Zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań zadanych im przez ich 'Tagger' i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałeś.
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które są już oznakowane.

Odpowiedzi:
1. Zdarzyło Ci się kupić kosmetyk, mimo że jego recenzje nie były pozytywne?
Szczerze? Nie. Zawsze najpierw patrze na recenzje. Ot, tak na wszelki wypadek :)
2. Każda z nas jest [..]holiczką. Jaki jest Twój [...]holizm?
To chyba jasne- jestem lakieroholiczką. Kurcze, no bo przecież te słodkie buteleczki wpatrują się we mnie wielkimi oczkami krzycząc "Weź mnie, weź!!" I przejdź tu człowieku obojętnie. NIE DA SIĘ.
3. Jaki typ muzyki lubisz najbardziej?
Ojoj, to się zmienia z każdym dniem :) Wcześniej rock, teraz pop, jeszcze kiedy indziej house. Ale mogę zapewnić- nigdy w życiu mnie nie weźmie na reagge, czy hip-hop. Nie trawię i tyle.
4. Dziwny fakt o Tobie?
 No cóż- przez ten fakt moje koleżanki chcą mnie zabrać do psychiatry, ale ja się tym chwalę na prawo i lewo- mam obsesję na punkcie FC Barcelony. Poważnie, dla mnie dzień bez oglądnięcia meczu piłki nożnej jest dniem straconym. Często mnie ponosi, skaczę po domu z wrzaskiem "MAMO, TATO- WYYYGRALI!!", albo ryczę, płaczę i robię głodówke przez 2 dni. Powinnam się leczyć? Możliwe ;D
5. Jaki program muzyczny/taneczny oglądasz najchętniej?
W sensie stacje telewizyjną, czy program rozrywkowy? Bo ja to pierwsze to Vive, a drugie- "Bitwę na głosy":)
6. Kawa czy herbata i dlaczego taki wybór?
Herbatka:) Jestem zmarźluchem, a herbatka przyjemnie rozgrzewa :)
7. Ulubiona słodkość?
Nie przepadam za słodyczami. Jeśli już to czekolada z nadzieniem truskawkowym :)
8. Jakiej wady nie zniesiesz u płci przeciwnej?
Wnerwia mnie zawyżone ego. Nic, tylko takich lalusiów zepchnąć ze schodów,a później podbiec "Ojejku, nic ci nie jest? Chyba spadłeś ze schodów. Co za świnia mogła tak postąpić?!" ;>
9. Przy wyborze kremów kierujesz się zapachem?
To pewnie też :) Ale przede wszystkim zwracam uwagę na właściwości- jak obiecujące to kupuję :)
10. Masz jakiś talent?  
Chwalić się nie będę, ale podobno umiem śpiewać. Podobno, bo teraz przestałam, w 5 klasie mój głos wydawał się być bardziej silny i ładniejszy. Nie wspominając o tym, że umiem też grać rodzicom na nerwach ;)
11. Masz takie coś czego nigdy nikomu nie oddasz?
Moje lakiery. 
-Oooo, ale lakierów *_*
-Łapy precz, to moje!... No dobra, pomaluję Ci :)

Moje pytania:
1.Jakie jest Twoje największe (kosmetyczne, bądź nie tylko) marzenie?
2.Na czego (bądź kogo ^^) punkcie masz obsesję?  
3.Najgłupsza rzecz, jaką zrobiłaś w życiu?
4.Co robisz w wolnym czasie?
5.Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie?
6.Co robisz od razu po przebudzeniu?
7.Jaki jest Twój "Kosmetyk Wszech Czasów"?
8.Jaki jest Twój ulubiony zapach?
9.Masz jakieś zwierzątko domowe? Jeśli tak, to jakie?
10.Jak wygląda Twój codzienny makijaż?
11.Jak bardzo wciągnęło Cię blogowanie?

Omajgad, przebrnęłam. I wiecie co? Nie taguje nikogo. Jeśli ktoś chce odpowiedzieć na pytania, zachęcam! Jeśli nie, to trudno. Wasza strata ;D Nie, ale tak serio, to zapraszam wszystkich chętnych!!

8 komentarzy:

  1. 1. Moim największym marzeniem jest dostać się do programu "Fani 4 kółek" ;).
    2. Mam straszną obsesję na punkcie swojego auta ;p
    3. najgłupsza rzecz? hmmm szczerze mówiąc nie mam pojęcia ale pewnie upadek przed lubym ze schodów mając na nogach barrrrdzo wysokie szpilki ;p
    4. W wolnym czasie bloguje oraz jeżdżę autem gdzie się da.
    5. Najpiękniejsze wspomnienia będę mieć z okresu, który właśnie się zakończył czyli wspomnienia ze szkoły średniej :)
    6. Szukam laptopa ;p
    7. krem nawilżający Nivea
    8. Playboy Play it rock.
    9. oj domowego już nie mam :( wcześniej miałam dwa króliki miniaturki ;)
    10. są to albo cienie w połączeniu srebro + czerń + eyeliner albo jasny beż + brąz + eyeliner.
    11. Wciąga mnie z dnia na dzień coraz bardziej :) bardzo lubię prowadzić swojego bloga chociaż oglądalność na razie nie jest zbyt wysoka :).

    OdpowiedzUsuń
  2. a odpowiem jeśli można w komentarzu, i jeszcze jedno też kocham Fc Barcelonę , a jak spełniło się moje marzenie i Fabregas został do nich kupiony skakałam po domu ze szcześcia xd

    1.Jakie jest Twoje największe (kosmetyczne, bądź nie tylko) marzenie?
    Polecieć na Malediwy i mieszkać w domku na balach.

    2.Na czego (bądź kogo ^^) punkcie masz obsesję?
    Mam obsesję na punkcie słodyczy, dzień bez słodkości dniem straconym xd

    3.Najgłupsza rzecz, jaką zrobiłaś w życiu?
    Było ich bardzo dużo ale teraz wspominam je ze śmiechem ;d

    4.Co robisz w wolnym czasie?
    Dużo spaceruję , chodzę , spotykam się z przyjaciółmi, jem;p

    5.Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie?
    Wszystkie, które wiążą się z bliskimi mi osobami, najpiękniejszym wspomnieniem są również coroczne wakacje.

    6.Co robisz od razu po przebudzeniu?
    Sprawdzam godzinę

    7.Jaki jest Twój "Kosmetyk Wszech Czasów"?

    Jeszcze żaden nie wspiął się na szczyt ; )

    8.Jaki jest Twój ulubiony zapach?

    Kate Moss wszystkie zapachy

    9.Masz jakieś zwierzątko domowe? Jeśli tak, to jakie?

    Nie mam

    10.Jak wygląda Twój codzienny makijaż?

    podkład, korektor, bronzer, róż, cienie zazwyczaj dwa ( beż-brąz, pera-ciemniejszy) tusz
    11.Jak bardzo wciągnęło Cię blogowanie?

    Oj bardzoo , ale gdybym miała więcej możliwości i cZasu wciągnęłoby mnie bardziej ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Kosmetyczne marzarzenie to zdecydowanie lakier do paznokci - lustro! a jeszcze zeby długo się trzymał!
    2. na punkcie butów! błyszczących dodatków i mojego chłopaka!
    3. dużo tego! za dużo :D
    4. spędzam czas z moim chłopakiem
    5. 19 marca 2011 :) przy pełni księżyca zaczął się najpiękniejszy okres mojego życia
    6. sprawdzam telefon, czy nikt nie napisał
    7. jeszcze takiego nie mam
    8. Paco Rabanne Lady Million
    9. Kota i dwa psy
    10. Podkład + puder
    11. z każdym dniem wciąga coraz bardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag. Śliczne tło bloga.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. http://sezamka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Od razu zaznaczam, że nie toleruję komentarzy typu "Zapraszam do mnie", bądź "Obserwujemy?". Jeśli będę chciała- zaglądnę. Nikt mi nie musi niczego narzucać.
Jeśli macie pytania, porady- piszcie śmiało ;)
Pozdrawiam.