poniedziałek, 19 marca 2012

Catrice, 420 Dirty Berry

O ja, moje prośby zostały wysłuchane! Niedawno otworzyli Naturę blisko mojego miasta,ze wszystkimi szafami ^^ Już przy pierwszej wizycie capnęłam moje lakierowe marzenia i prędziutko do kasy, żeby przypadkiem nikt mi ich nie zajumał ;)
Dziś mój pierwszy i (jak na razie) jedyny holoś. Kocham, kocham, kocham, kocham, kocham!

Tylko spójrzcie na tego piękniotka. Nie dość, że fioletowy, to jeszcze holoś ;) W dodatku robił furorę w szkole- nic dziwnego. Mieni się przecudnie w słoneczku (z którego, swoją drogą, nareszcie można korzystać ;D).
Aplikacja to marzenie. Konsystencja idealna, pędzelek szeroki i bardzo wygodny. Po 2 warstwach uzyskałam pełne krycie, a schnie migusiem. Jedyny minus to słaba trwałość- na następny dzień miałam starte końcówki. Kij z tym- jest pięękny!!


I jeszcze w cieniu- może holo nie widać, ale jest tak samo uroczy:

Tak, wiem, wiem. Niedomalowane paznokcie. Powiedzmy, że tak miało być i nie zwracajcie na to uwagi ^^

I w zawodowym stylu wskakuje sobie w czołówkę moich najpiękniejszych lakierów. Uwielbiam go.

18 komentarzy:

  1. Śliczny a ile kosztował???

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój pierwszy lakier Catrice, do dzisiaj mam do niego słabość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Catrice to moja ulubiona firma jeśli chodzi o lakiery, tego jeszcze nie widziałam u siebie ale z pewnością go zdobęde:)
    Piękny.

    OdpowiedzUsuń
  4. bossski! z pewnością będzie mój :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny lakier :]

    OdpowiedzUsuń
  6. mój nr 1 w moich lakierach:D uwielbiam go!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier faktycznie jest piękny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahhh zazdroszczę Natury! Ja mam do niej daleko i tyle ładnych lakierów mnie omija, np ten fioletowy holoś=P

    OdpowiedzUsuń
  9. ale jak ładnie się mieni . Bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja to jakaś durna jestem, kupiłam go wieki temu i jeszcze ani razu nie nosiłam. No ale mam też inne holoski :)
    Masz śliczne, zadbane paznokcie i skórki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach :)
    Pozdrawiam i zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog . Dołączyłam do obserwatorów i liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. jest naprawdę śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Od razu zaznaczam, że nie toleruję komentarzy typu "Zapraszam do mnie", bądź "Obserwujemy?". Jeśli będę chciała- zaglądnę. Nikt mi nie musi niczego narzucać.
Jeśli macie pytania, porady- piszcie śmiało ;)
Pozdrawiam.