sobota, 7 lipca 2012

Wibo, Extreme Nails, 415

Taki tam, stary słocz. Grzecznie sobie czekał aż Zuzi się przypomni, że istnieje. I się przypomniał.

Kolor z tegorocznej pastelowej kolekcji Wibo. Przyznaję się bez bicia- mój aparat nie ogarnął koloru, więc postanowił go rozjaśnić. W rzeczywistości to pastelowy przydymiony niebieski z mniejszą ilością białych tonów. Piękny krem :)
Cóż- jedyne, do czego mogę się przyczepić to pędzelek. Szeroki i przypomina mi miotłę... Niewygodnie się nim pracowało. Ale to kwestia gustu. Reszta w porządku, konsystencja ok, szybko schnie a trzyma się ok. 2 dni.
 Jeśli komuś wpadł w oko, spokojnie możecie go jeszcze dostać w Rossmannach.

29 komentarzy:

  1. Ładny pastelowy odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny lakier ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię w lakierach Wibo to, że są łatwo dostępne w drogeriach i mają bardzo małą cenę, dlatego można kolekcjonować sobie różne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny, mam podobny :)
    zapraszam do mnie :D pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor po prostu genialny! Będę musiała odwiedzić rossmanna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z tej serii pomarańcz, są genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie ty masz śliczne paznokcie!

    zapraszam do mnie na www.aliya.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię takich dużych pędzelków.

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! uwielbiam Wibo ale takiego to ja jeszcze nie widziałam!;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny, taki przejrzysty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przyjemny odcień, lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny.. mimo, że niebieski to nie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię niebieskości, zastanawiałam się kiedyś czy go nie kupić i teraz żałuję że tego nie zrobiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzimy, że ten kolor niebieski z serii candy pastel trend również świetnie prezentuje się na pazurkach. Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor! Masz piękny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam taki sam lakier do paznokci :)
    są na prawdę świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. zakochałam się w tym kolorku.. <3

    OdpowiedzUsuń

Od razu zaznaczam, że nie toleruję komentarzy typu "Zapraszam do mnie", bądź "Obserwujemy?". Jeśli będę chciała- zaglądnę. Nikt mi nie musi niczego narzucać.
Jeśli macie pytania, porady- piszcie śmiało ;)
Pozdrawiam.