piątek, 8 czerwca 2012

Euro 2012 czas zacząć!

Nie mogłam sobie odmówić tematycznych paznokci. Zrobiłam to na szybko, z tego względu musicie mi wybaczyć beznadziejne malowanie i jedno zdjęcie.
Nie ukrywam, że poszłam na łatwiznę :) I tak mi się podoba.
Czerwony to Virtual Street Fashion 90 Diabolic
Użyłam też białego lakieru z nieznanej firmy. Mam go już wieki, zgęstniał i potrafi nieźle wkurzyć człowieka.

Teraz wystarczy tylko czekać na mecz Polska-Grecja! Jaki obstawiacie wynik? ;>
Was też dopadło piłkarskie szaleństwo? Czy wręcz przeciwnie, macie już dość?

18 komentarzy:

  1. eno fajne są :)
    jak z tej reklamy Żabki ;pp

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne! ja swój wynik obstawiłam na moich paznokciach :D specjalnych na mecz Polska vs Grecja ;) zapraszam do oglądania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No no no ale kibicka :) bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie na paznokciach również te kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne pazurki ale ja już mam dosyć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne :) mnie jakoś to Euro nie wzięło :P

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że Euro tak zjednoczyło Polaków :).

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już mam dość! PROTEST! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. super;d


    dagakusnierz.blogspot.com - SPONSOROWANE ROZDANIE NA BUTY OD RENEE!

    OdpowiedzUsuń
  10. super mani, bardzo mi isę podoba :) też stawiam na taki prosty ale patriotyczny

    ja obstawiałam 2:1 ale niestety nie poszło tak jak sobie życzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiam sie jakie jakościowo są te lakiery z Virtual? :D Polecasz je? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też sobie dziś taki zafundowałam

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny efekt ;) miałam dokładnie takie same ;p

    OdpowiedzUsuń

Od razu zaznaczam, że nie toleruję komentarzy typu "Zapraszam do mnie", bądź "Obserwujemy?". Jeśli będę chciała- zaglądnę. Nikt mi nie musi niczego narzucać.
Jeśli macie pytania, porady- piszcie śmiało ;)
Pozdrawiam.